Prosimy o zapoznanie się z naszymi zasadami. Pozwoli to obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a my będziemy mogli spokojnie skoncentrować się na zapewnieniu Państwu miłego wypoczynku.
Należność za pobyt
Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak dzień po przyjeździe. Prosimy uprzejmie o dotrzymanie tego terminu! W przypadku wcześniejszego wyjazdu, niż w zarezerwowanym przez Państwa terminie, z przyczyn niezależnych od nas, należność za całość pobytu ustalona wcześniej nie ulega zmianie.
Doba hotelowa
Doba hotelowa rozpoczyna się o 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o 10:00 w dniu wyjazdu. Terminy te stosujemy jedynie tylko wtedy, kiedy w dniu Państwa przyjazdu lub wyjazdu mamy wymianę gości. W innych okolicznościach terminy te ustalamy indywidualnie.
Cisza Nocna
Prosimy o zachowanie ciszy od 22:00 do 06:00 rano. Każdy z Państwa otrzymuje z kluczem do apartamentu również klucz do drzwi wejściowych. Prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych podczas trwania ciszy nocnej.
Parking
Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy, niestrzeżony parking. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.
Pokoje, czystość i sfera prywatna
W momencie, przekazania przez nas klucza do apartamentu, stają się Państwo gospodarzami tego miejsca. Jeśli życzą sobie Państwo, aby apartament w trakcie nieobecności został posprzątany, prosimy o zgłoszenie tego kierownikowi.
Palenie papierosów
Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości, obowiązuje w apartamentach całkowity zakaz palenia. Na balkonach przygotowaliśmy popielniczki. Prosimy jednak w żadnym wypadku nie palić w pomieszczeniach.
Dyskrecja
Osobom obcym nie udzielamy żadnych informacji na temat nazwisk i pobytu gości naszych apartamentów! Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumienie.
Reklamacje
Reklamacje dotyczące wyposażenia, komfortu pokoi lub apartamentów prosimy zgłaszać najpóźniej dzień po przyjeździe do godziny 12-stej w południe. Reklamacje zgłoszone w późniejszym terminie np. w dniu wyjazdu nie będą uwzględniane.
Zwierzęta
Przyjmujemy spokojne zwierzęta i tylko w pokojach DOMINO oraz w apartamencie DOMINO 1. Właściciele odpowiadają za swoje pociechy i nie pozostawiają ich samych w pokoju!
Pozostawione rzeczy
Rzeczy pozostawione w apartamentach przechowywane są przez okres 1 miesiąca, a następnie oddawane, o ile stanowią wartość, do CARITAS, w innym przypadku zostają zniszczone.
Uwagi!
Wszelkiego rodzaju uwagi prosimy zgłaszać kierownikowi.
Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem i życzymy Państwu miłego pobytu w naszych apartamentach.